ارتش-min

جابه جایی صیحیح بار اتوبار شهروند-min(1)
به روزترین تجهیزات بسته بندی-min(1)

بار شما بیمه می باشد vip

آیا تا حالا در حمل و نقل اثاثیه دچار مشکل شده اید؟ کالای شما، وسایل اداره ، اثاثیه منزل و هر آنچه که قصد جا به جای و حمل و نقل آن را دارید دچار خسارت ناشی از جا به جایی غیر اصولی و غیر حرفه ای شده است؟

در باربری شهروند ما به شما این تضمین را میدهیم که با افراد آموزش دیده حمل و بسته بندی ما جای هیچگونه نگرانی و صدمه برای بار شما وجود ندارد .

ولی این تنها کافی نیست ما بار شما را هرچه باشد بیمه کرده تا از حوادث و سوانح های طبیعی جاده و غیر قابل پیشگری ، ضمانت نماییم

پس دیگر نگران مشکل خسارت نباشید زیرا که باربری شهروند این مشکل را برای مشتریان خود با استفاده از بیمه ی بار و لوازم حل کرده است و تا شما آسوده خاطر باشید.

بیمه ی باربری امروزه فقط توسط شرکت های معتبر حمل ونقل و اتوبار و باربری کشور صادر می شود و باربری شهروند مفتخر است که با صدور بیمه نامه برای بار و لوازم شما عزیزان ساکنین این محل ، بیشتر از گذشته جهت جلب و رضایت شما عزیزان تلاش نماید ، کافیست تلفن را برداشته و با مشاورین ما در شرکت به صورت رایگان جهت هرگونه سوال ، تماس بگیرید



اتوبار و باربری شعبه ارتش

اگر می خواهید اسباب کشی کنید بهتر است که بسته بندی وسایل منزل را حتما انجام دهید و این نکته را مد نظر داشته باشید هیچ محدودیتی برای انتخاب نوع بسته بندی وجود ندارد تمامی این کارها توسط باربری شهروند صورت خواهد گرفت انتخاب پکیج استرچ رپ که سلفون می باشد و یا بابل رپ بستگی به انتخاب شما خواهد بود هر چیزی را که بخواهید ما در باربری شهروند برای بسته بندی اثاثیه منزل شما ارسال خواهیم کرد.

کافیست با ما تماس بگیرید

برای لباس های شما از کارتن های رگال داری استفاده می کنیم که همانند یه کمد کوچک می توانید لباس هایتان را در درون این کارتن ها جای داده تا در حین حمل لباس هایتان کثیف نشود.

وسایل آشپزخانه ی شما را به گونه ای بسته بندی می کنیم که حتی دچار خط و خش نشوند ، تخصص ما بسته بندی وسایل منزل می باشد و بعد از بسته بندی وسایل منزل در صورت لزوم حمل اثاثیه منزل را برایتان انجام خواهیم داد. ما در شرکت باربری شهروند در خدمت شما هستیم با ما تماس بگیرید

لازم به ذکر است که باربری روز از وسایل شما بازدید رایگان به عمل خواهد آورد و بارهای شما را قبل از شروع مراحل اسباب کشی و بسته بندی وسایل کارشناسی خواهد کرد و مشاوره رایگان را به شما مشتری گرامی ارائه خواهد داد.

Call Now Button